REZYGNACJA ZE STUDIÓW

§ 28 Regulaminu studiów pierwszego i drugiego stopnia uchwalonego przez Senat Akademicki Politechniki Poznańskiej Uchwałą Nr 55/2024-2028 z dnia 30 kwietnia 2025 r.

1. Rektor skreśla studenta z listy studentów, w przypadku:

1) niepodjęcia studiów;

2) rezygnacji ze studiów;

3) niezłożenia w terminie pracy dyplomowej lub egzaminu dyplomowego;

4) ukarania karą dyscyplinarną wydalenia z Uczelni.

(…)

 

Kroki:

  1. Wypełnij i wydrukuj oświadczenie. -> Oświadczenie rezygnacji ze studiów (PDF)

  2. Oświadczenie złóż w dziekanacie wraz z legitymacją studencką (dokumenty można również przesłać pocztą). Za datę złożenia rezygnacji ze studiów przyjmuje się datę wpływu oświadczenia do dziekanatu.

  3. W celu odbioru dokumentów złóż w dziekanacie legitymację studencką.

  4. Sprawy formalne dot. odbioru dokumentów może przeprowadzić osoba postronna. Upoważnienie powinno zawierać potwierdzenie autentyczności podpisu osoby upoważniającej dokonane przez notariusza (wyjątek: pisemne upoważnienie złożone w obecności pracownika dziekanatu).